Izazovi 2017

I ove smo godine pronašli nekoliko zanimljivih izazova iz stvarnog poslovanja tvrtki članica Agrokor koncerna.

Izaberite svoj izazov i okušajte svoje znanje, kreativnost i poduzetnički duh kroz inovaciju kao odgovor na ponuđene izazove.

Za prvi krug studenti prijavljuju odabrane ideje i koncept rješenja, a za drugi krug potrebno je razraditi ideju te praktično izvesti projekt.
Svi prijavljeni radovi će se ocijeniti prema kriterijima opisanima u uvjetima natječaja.

Veselimo se vašim prijavama koje nas uvijek oduševljavaju!

1.TRANSFER 4 YOU

web aplikacija za korisnike, turističke agencije te prijevoznike, Tisak

Izraditi prijedlog za web dizajn aplikacije koja će omogućiti korisnicima jednostavnu kupovinu karata za razne oblike prijevoza (Buskarta, HŽ, Jadrolinija, Rent a car kuće). Osim toga potrebno im je omogućiti kupovinu izleta na odabranoj ruti putovanja. Dodatno treba osmisliti admin sučelje web aplikacije za turističke agencije koje će vršiti unos podataka svojih ponuda.

Use case:

Korisnik odabire transfer rutu od Osijeka do Hvara.
Unutar odabira može birati npr.:

  • najbrža ruta,
  • najpovoljnija ruta,
  • ruta sa uključenim izletima i sl.

Za odabir rute Osijek – Hvar, korisniku se nudi:

a) Najbrža opcija; cijena xy, vrijeme polaska i dolaska
Autobusom od OS do Hvara

b) Najpovoljnija opcija, cijena xy, vrijeme polaska i dolaska
OS – ZG; vlakom
ZG – ST; autobusom
ST – Hvar; katamaranom
+ ponuda top izleta na Hvaru 50% popusta na cijenu izleta ako se plati odmah uz kupovinu karata za transfer

c) Ruta sa uključenim izletima, cijena xy, vrijeme polaska i dolaska koje se može korigirati prema želji
OS – ZG; vlakom + ponuda za izlet za obilazak ZG uz 50% popusta na cijenu izleta
ZG – ST; vlakom ili busom + izlet za obilazak Splita uz 50% popusta na cijenu izleta
ST – Hvar; katamaranom + ponuda top izleta u Hvaru 50% popusta na cijenu izleta ako se plati odmah uz kupovinu karata za transfer

2. SHAZAM KUPOVINA

aplikacija za fotografsko prepoznavanje i provjeru dostupnosti artikala u Konzum prodavaonicama, Konzum

Shazam je popularna mobilna aplikacija za prepoznavanje pjesama. Konzumu je potrebna slična aplikacija koja umjesto glazbe, prepoznaje dostupnost i cijenu proizvoda na temelju fotografije (fotografiranje mobilnim uređajem).

Use case:

Vidjeli ste neki proizvod, a ne znate kolika mu je cijena i gdje ga možete kupiti. Uzimate svoj pametni telefon, fotografirate proizvod i uz pomoć aplikacije možete saznati cijenu, lokaciju Konzuma gdje je dostupan ili ponudu sljedećeg slično artikla.

3. ENERGETSKA UČINKOVITOST PROIZVODNOG POGONA ZVIJEZDA

utjecaj vanjske temperature na potrošnju struje, Zvijezda

Zvijezda, kao ekološki svjesna kompanije, želi pozitivno utjecati na okoliš i uštedjeti na potrošnji električne energije. U ovom izazovu potrebno je povezati utjecaj vanjske temperature na potrošnju električne energije postrojenja. Vaš zadatak je da osmislite matematički model na temelju danih, ulaznih podataka. Zatim je potrebno napraviti prediktivnu analizu na temelju povijesnih podataka i meteoroloških predviđanja za buduće razdoblje. Rezultat bi trebala biti krivulja očekivanja potrošnje električne energije.

4. OUT OF THE BOX SHOP

kreirajte vlastiti digitalni dućan koji će biti nama konkurencija, KonzumKlik

U ovom izazovu imate priliku kreirati web shop koji će biti prava konkurencija KonzumKliku. Imate neograničen budžet, novac nije problem. Razmišljajte na inovativan način, uvedite nove funkcionalnosti, olakšajte korisnicima kupovnu i obogatite njihovo korisničko iskustvo. Potičemo vas da svakako koristite sve dostupne nove tehnologije.

Use case:

Slušamo vas :)

5. PICK’EM APP

optimizacija prijevoza putnika na jednodnevnim izletima, Atlas

Atlas na godišnjoj bazi usluži preko 300 000 ljudi kroz svoje produkte izleta i transfere. Potrebno je napraviti web aplikaciju koja bi povezivala dispečera, vozača i klijenta. Dispečer bi slagao na Google mapsu optimizirane rute sakupljanja klijenata, vozači bi izvršavali zadane zadatke, a klijent bi imao uvid u lokaciju vozača.

Use case:

Na izlet se prijavila 21 osoba te Atlas unosi potrebne podatke o svakom gostu u sistem.

Dispečer potom kreira, na Google mapsu, optimizirane liste sakupljanja klijenata po zadanim vremenima i lokacijama.

Nakon što je dispečer kreirao listu, ista se uploada na zadane vozače koji dobivaju točne rute kojima moraju sakupljati klijente. Imaju i njihove brojeve telefona u slučaju da ih moraju obavijestiti o kašnjenju ili slično. U isto vrijeme, klijentu se prikazuje lokacija njegovog vozača sa svim potrebnim informacijama – vremenu dolaska, vozilu i broju telefona.

Nakon uspješnog pick up-a, vozač označava da je klijent u autu i dispečeru se u sistemu to prikazuje. Dispečer ima uvid u kretanje svih vozila.

6. KUPOVNE NAVIKE KORISNIKA

iz postojećih podataka naći poveznice te nove relevantne informacije, MPC

Multiplus Card program je koalicije trinaest tvrtki partnera. Imaju puno podataka o kupovnim navikama svojih članova. Koriste ih kako bi učinili kupca zadovoljnijim i trgovca uspješnijim. MPC želi postojeće podatke još bolje koristiti te pomoću njih otkriti nove relevantne informacije (izvedene varijable, segmentacije, predikcije…) kojima bi unaprijedili iskustvo kupnje svojih korisnika. Iz kupovnih navika kod različitih partnera programa, MPC želi doći do poveznica kojima bi povezali naoko nezavisne događaje i ponašanja.

Use case:

Iz danih podataka vi ćete smisliti 101 use case! :)

7. 3D FOTOGRAFIJA PROIZVODA

sustav za kreiranje interaktivnih 3D slika proizvoda na webshopu, Abrakadabra

Abrakadabra je inovativna web shop platforma koja ima ambicije postati tržišni leader, kako ponudom, tako i inovativnim tehnologijama te želi biti prvi webshop na lokalnom tržištu koji omogućava pregled proizvoda u interaktivnom 3D obliku.

Potrebno je osmisliti i realizirati:

  1. Uređaj koji može snimati objekte raznih veličina, od mobitela do perilice rublja
  2. Odabir kamere po izboru
  3. Okidanje kamere se vrši automatski, sekvencijalno
  4. Rezultat je slika proizvoda, izoliranog na bijeloj pozadini iz svih kuteva (osim žablje perspektive)
  5. Širina gotove 3D vizualizacije mora biti minimalno 800 pix
  6. Aplikacija za komunikaciju uređaja i bilo kakvog snimača
  7. Potreban je sustav kontrole okidanja
  8. Jednostavno korisničko sučelje
  9. Automatska izrada HTML5 kompatibilnog koda / plugina koji se jednostavno može dodati na stranicu detalja proizvoda

Idealno riješen zadatak:

–     moguće je jednostavno i brzo izraditi interaktivni 3D model / sliku predmeta

–     korisnik Abrakadabre može objekt interaktivno okretati na ekranu da ga pogleda iz raznih kuteva

–     uređaj radi neovisno o vanjskim uvjetima osvjetljenja (ima svoje osvjetljenje)

–     3D model / slika ima (relativno) malu težinu ili se servira velikom brzinom (CDN) te ne narušuje korisničko iskustvo

–     3D model / slika je dovoljno visoke rezolucije da dovoljno vjerno prikazuje objekt

–     Trošak vanjskih komponenti treba biti manji od 15.000 kn

8. INOVATIVNA USLUGA

ABRAKADABRA, ATLAS, KONZUM, KONZUMKLIK, MPC, TISAK, ZVIJEZDA

Slobodan izbor ideje i tehnologije i medija. Sjetili ste se nečega čega mi nismo? Izazovite vi nas!